
Om kort tid lander invitationen til Sankt Hans fejring i din postkasse. Det markerer starten på sommeren. Din bestyrelse ønsker alle en god sommer – hvad enten den tilbringes med togt på havet eller på land. Husk at sende fotos fra dine oplevelser til 2026@dragoerbaadelaug.dk
Huske at sætte klubstanderen
På mandag d. 1. juni bør alle både være søsat. Det betyder, at flittige folk fra din bestyrelse er på vej rundt på broerne for at invitere til åbent hus søndag d. 7. juni for interesserede nye medlemmer. Så vidt muligt får alle både uden klubstanderen en hilsen. Så husk at sætte klubstanderen. Hvis du mangler eller den skal friskes op, så hent en ny i klubhuset. Den ligger fremme. Hvis du ikke har nøgle, så hent den på terrassen, hvor der vil ligge nogle stykker fra søndag d. 31. og et par dage frem.
Praktisk duelighedsprøve
De medlemmer, der tog den teoretiske prøve i duelighed i vinter ønsker naturligvis også at tage den praktiske del. Vi forsøger at samle så mange, at vi kan få en censor fra Dansk Sejlunion ud til os i august. Hvis du, eller nogen du kender, vil være med, så bed dem skrive til duelighed@dragoerbaadelaug.dk snarest.
Og når nu du er her
Så se fotos fra standerhejsningen og fra arbejdsdagen, hvor mange sørgede for at klubhuset igen står flot og klar til et nyt år.














